Praktiske oplysninger:
Du kan få dit barn indmeldt i Dussen fra dag til dag, indmeldelsen kan ske på pladsanvisningen og er elektronisk. Ved udmeldelse, som også er elektronisk er der en måneds opsigelse gældende fra den 1. i hver måned.

Åbningstider:
Vesterkærets Dus har åbent alle skoledage fra kl. 6.30 - 8.00 og igen efter endt undervisningstid til kl. 17.00.

På skolefridage er der åben fra 6.30 - 17.00 Sommerferie lukket i uge 29 og 30
Der udover har Dussen lukket mellem jul og nytår, fredag efter Kr. himmelfart
og grundlovsdag.

Pris:
Kan findes på Aalborg kommunes hjemmeside. Der er 11 mdr`s betaling, juli er betalings fri. Der kan søges økonomisk friplads. Ansøgningsskema kan findes på pladsanvisningen. Der kan søges søskenderabat hos Aalborg kommune.

Holder dit barn fridag eller er sygt, er det vigtigt, at vi får besked pr. tlf. eller via min institution.
Afdeling Lille Dus 25597761 Afdeling store Dus 25597762
Træffetid mellem 6.30 - 8.00 samt fra 14 - 17.00.

Aftaler kan kun aftales mellem voksne: Specielle aftaler vedrørende det enkelte barn aftales med afdelingen, så vil vi sørge for at sende barnet til den aftalte tid.
Afhentning: Når barnet afhentes eller går selv, skal det sige farvel og krydse sig ud. Legetøj: Hvis barnet har legetøj med i Dussen, er det på eget ansvar.

Mad:
Børnene skal selv medbringe mad og frugt evt. drikkevarer, Skolen har en kantineordning, hvor børnene har mulighed for, at købe formiddagsmad og frokost, dette gælder dog ikke for 0.kl.
Vi har en drikkevandsautomat, så der er adgang til frisk koldt vand.

Medicin:
Som hovedregel må personalet ikke udlevere medicin. Der er dog undtagelser f.eks. vores allergi og astma børn, hvor allergipædagogerne står for medicinudleveringen efter aftale med de enkelte forældre.

Påklædning:
Giv barnet praktisk tøj på, så det kan være med i de forskellige aktiviteter ude og inde, uanset vejret. Giv barnet skiftetøj og regntøj med, det er en god ide at mærke tøjet. Vi vil gerne at børnene har hjemmesko med.

Sygdom:
Syge børn dvs. børn med feber eller smitsomme sygdomme modtages ikke i Dussen. Forsikring: Sørg for at dit barn har en fritids- og ulykkesforsikring.